لحظه های بارانی

javahermarket

آن دم که باران می بارید و قطره های آن بر روی گونه ام مینشست تو را یافتم.
تو همان قطره بارانی بودی که بر روی چشمانم نشستی ، قطره ای پر از محبت و عشق
.
آن لحظه احساس کردم آن قطره ، قطره اشکم است که از چشمانم سرازیر شده
.
اما آن یک قطره باران بود ، قطره بارانی که مرا عاشق کرد
.
از آن لحظه هر زمان باران می بارید به زیر باران میرفتم بدون هیچ چتر و سرپناهی
.
باران می بارید و من خیس خیس در زیر قطره هایش می نشستم تا دوباره تو را احساس کنم
.
یک لحظه بغض گلویم را گرفت و قطره های اشک از چشمان سرازیر شد
.
قطره های اشکی که بوی باران میداد
.
گویا یکی از آن قطره های اشک ، همان قطره باران بود که در چشمانم نشسته بود
.
احساس کردم چشمانم عاشق شده اند ، عاشق باران و لحظه های بارانی
.
حس غریبی بود
.
حسی که میگفت این قطره های اشک فرشته ایست که از آسمان بر گونه های من میریزد
.
یک لحظه چشمانم را به آسمان دوختم ، در میان شاخه های درختی که در زیر آن ایستاده بودم تو نشسته بودی و چشمان خیست را به من دوخته بودی
.
تو بودی که اشک میریختی و قطره های اشکت همراه با باران بر گونه های من میریخت
.
آری آن قطره از اشکهای تو بود نه از
  قطره های باران.
آن زمان بود که عاشق باران شدم ، عاشق تو و لحظه های بارانی
. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جملاات عاشقانهلحظات عاشقانهلحظه های بارانیجملات بارانیعاشقانه های بارانبعشق در زیر بارانجملات عاشقانه زیر باراناشک های عاشقانهجملات زیبای عاشقانهجملات عاشقانه اذر 91بهترین وبلاگ عاشقانه
[ جمعه 17 آذر 1391 ] [ 12:33 ] [ @---میلاد---@ ]

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم ممنون از این که به وبلاگم سر زدین با نظراتتون خوش حالم کنید.درضمن هرکی خواست تبادل لینک کنیم اول منو با عنوان کلبه ی عشق لینک کنه بعد تو نظرات بهم بگه که با چه اسمی لینکش کنم <ممنون>
موضوعات
امکانات وب

javahermarket