روشهایی برای ایجاد یک دوست داشتن ماندگار

javahermarket


چند سال است که ازدواج کرده‌اید؟آیا تازه نامزد کرده‌اید و قرار است بزودی بروید زیر یک سقف؟ یا بچه‌ها بزرگ شده رفته‌اند و دوباره با همسرتان تنها شده‌اید؟ فرقی نمی‌کند، چون در هر صورت همه شما دوست دارید قلب همسرتان را برای همیشه تسخیر کنید. داشتن یک رابطه خوب و صمیمانه، درک متقابل و گذراندن لحظات شاد و پرهیجان در کنار شریک زندگی بسیار مطبوع و دوست‌داشتنی است، اما برای ایجاد یک دوست داشتن ماندگار باید راه‌های آن را دانست.

حالا با این تفاوت در زبان ابراز علاقه چه می‌کنید؟ اگر هر کدام به زبان خود به ابراز عشق بپردازید، سال‌ها می‌گذرد و می‌بینید در عین تلاش برای داشتن یک زندگی عاشقانه، هر روز از هم دورتر شده‌اید، مثل دو نفر که یکی به زبان انگلیسی و یکی به زبان فرانسه بخواهند با هم بر سر موضوع مشترکی به تفاهم برسند. باور کنید دنیای شما و همسرتان همین قدر با هم متفاوت است و اگر فرهنگ لغت زبان هم را نداشته باشید، نمی‌توانید عمیق‌ترین ابراز علاقه‌ها را ترجمه کنید.

این کار دشوار نیست و وقت زیادی هم نمی‌گیرد، کافی است از همسرتان بخواهید به خاطر بیاورد چه موقعی احساس کرده شما واقعا دوستش دارید، در حال انجام چه کاری بودید، چه جمله‌ای را گفته‌اید و دقیقا چه اتفاقی رخ داده است؟

از همسرتان بخواهید به شما بگوید مهم‌ترین عاملی که باعث چنین احساسی در او شده را پیدا کند و مهم‌تر از آن بدون خجالت برایتان بیان کند. شما نیز تمام این پرسشها را پاسخ دهید و به همسرتان بگویید تحت کدام شرایط توانسته احساس عشق و علاقه را در شما بیدار کند.

همین بروشور ساده می‌تواند به هر دوی شما کمک کند تا هرگاه خواستید به طرف مقابل ابراز علاقه کنید، با زبان او این کار را انجام دهید. نگذارید خواسته‌های شما و همسرتان مثل یک راز باقی بماند. شما محرم راز هم هستید، پس هر آنچه می‌خواهد دل تنگتان بگویید، اما به شرطی که هر آنچه می‌خواهد دل تنگ همسرتان را هم بشنوید.با این کار معجزه‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد؛ باور ندارید؟ آزمایش کنید، ضرر نخواهید کرد.

  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ابراز علاقه به همسراخلاق تسخیر همسرجملات عاشقانهدانستنیهای عشقیدوستیدوستی زن و شوهرروابط زن و شوهرروابط صمیمانهزبان عشقزندگی عاشقانهعشق همسرداری
[ یک شنبه 10 دی 1391 ] [ 11:7 ] [ @---میلاد---@ ]

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم ممنون از این که به وبلاگم سر زدین با نظراتتون خوش حالم کنید.درضمن هرکی خواست تبادل لینک کنیم اول منو با عنوان کلبه ی عشق لینک کنه بعد تو نظرات بهم بگه که با چه اسمی لینکش کنم <ممنون>
موضوعات
امکانات وب

javahermarket