عشق یعنی...

javahermarket

برای ثبت نام در این وبلاگ اینجا کلیک کنید


دوستای گلم نظر یادتون نره

---برای ورود به چت روم وبلاگ کلیک کنید---

 

عشق یعنی سوختن تا ساختن ، 

عشق یعنی عقل و دین را باختن ، 
عشق یعنی دل تراشیدن ز گل ، 
عشق یعنی گم شدن در باغ دل ، 
عشق یعنی تو ملامت کن مرا، 
عشق یعنی می ستایم من تو را ، 
عشق یعنی در پی تو در به در ، 
عشق یعنی یک بیابان درد سر، 
عشق یعنی با تو آغاز سفر ، 
عشق یعنی قلبی آماج خطر، 
عشق یعنی تو بران از خود مرا ، 
عشق یعنی باز می خوانم تو را ، 
عشق یعنی بگذری از آبرو ، 
عشق یعنی کلبه های آرزو، 
عشق یعنی با تو گشتن هم کلام ، 
عشق یعنی شاخه ای گل در سبد ، 
عشق یعنی دل سپردن تا ابد ، 
عشق یعنی سروهای سر بلند ، 
عشق یعنی خارها هم گل کنند، 
عشق یعنی تو بسوزانی مرا ، 
عشق یعنی سایه بانم من تو را ، 
عشق یعنی بشکنی قلب مرا ، 
عشق یعنی می پرستم من تو را، 
عشق یعنی آن نخستین حرفها ، 
عشق یعنی در میان برفها ، 
عشق یعنی یاد آن روز نخست ، 
عشق یعنی هر چه در آن یاد توست ، 
عشق یعنی تک درختی در کویر ، 
عشق یعنی عاشقانی سر به زیر، 
عشق یعنی بگذری از هفت خان ، 
عشق یعنی آرش و تیر و کمان ...

عشق یعنی بی پروا شدن    سعی از قطره تا دریا شدن 



نظرات شما عزیزان:

گلبهشت
ساعت23:55---22 دی 1391
عشق یعنی بگذری از هفت خان...
______________________
سلام خوشحال میشم به فرشگاه من سر بزنی ، محصولات خوبی داره ، اگر دوست داشتی خرید کن، محصولات خوشگلی دارم، مطمئنم خوشت میاد


parijon
ساعت11:47---10 دی 1391
سلام خوبی؟واقعاوب قشنگی داری.اگه دوس داری به منم سربزن خوشحال میشم

parijon
ساعت11:47---10 دی 1391
سلام خوبی؟واقعاوب قشنگی داری.اگه دوس داری به منم سربزن خوشحال میشم

parijon
ساعت11:47---10 دی 1391
سلام خوبی؟واقعاوب قشنگی داری.اگه دوس داری به منم سربزن خوشحال میشم

ساناز
ساعت22:40---8 دی 1391
سلام من شمارو توی وبلاگم ادد کردم

تبلیغاتونو هم کلیک

میشه شما هم کلیک کنید

خواهش میکنم


حسام
ساعت15:11---20 آذر 1391
سلام خیلییییییی قشنگ بود

amir
ساعت12:11---19 آذر 1391
خدا چه رنگى است ؟

خدا کجاست ؟

آیا خدا هم شیرینى دوست دارد ؟

خدا کامل است ، یعنى چه ؟

آیا مى‏توان با خدا تلفنى حرف زد ؟

چرا خدا جن‏ها را آفریده تا آدم‏ها را اذیت کنند ؟

آیا خدا ما را دوست دارد ؟

تا کی کودکانمان را بپیچونیم جواب به تمام این پرسشها و پرسشهایی از این قبیل



paria
ساعت11:11---16 آذر 1391
aaaaaaaaaaaaaaaali bood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عشقعاشقانهloveجملات عاشقانهعشق یعنیعشقولانهجدیدترینجملات عاشقانهبهترین وبلاگ عاشقانهعاشقیجمله اهی عاشقانهجمله های عاشقانه پرمعنی
[ دو شنبه 13 آذر 1398 ] [ 17:34 ] [ @---میلاد---@ ]

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم ممنون از این که به وبلاگم سر زدین با نظراتتون خوش حالم کنید.درضمن هرکی خواست تبادل لینک کنیم اول منو با عنوان کلبه ی عشق لینک کنه بعد تو نظرات بهم بگه که با چه اسمی لینکش کنم <ممنون>
موضوعات
امکانات وب

javahermarket